2019-10-18

FAQ- pytania i odpowiedzi

pytania i odpowiedzi
Czym jest FAQ i w jakim celu powstało? FAQ (Frequently Asked Questions) jest to zbiór często zadawanych pytań wraz z odpowiedziami na te pytania. Celem FAQ jest szybkie udzielenie Państwu odpowiedzi bez konieczności kontaktowania się z działem obsługi sklepu internetowego. Jest to duże ułatwienie, dzięki któremu mogą Państwo zaoszczędzić czas i szybko znaleźć odpowiedź na nurtujące Was pytania. Mamy nadzieję, że informacje zawarte w tej liście najczęściej zadawanych pytań dostarczą Państwu wiedzy w temacie robienia zakupów w naszym sklepie, form płatności, zwrotów i reklamacji, a także na temat produktów dostępnych w naszej ofercie.

Zakupy i transport.

Czy potrzebne mi konto, żeby zrobić zakupy w waszym sklepie?

Posiadanie konta nie jest konieczne przy robieniu zakupów, jednak założenie konta wiąże się z większą wygodą, zwłaszcza przy kolejnych wizytach. Posiadając konto masz wgląd do swojej historii zamówień, zwrotów oraz informację o promocjach i dostępnych rabatach.

Jakie formy płatności są dostępne w Waszym sklepie?

Płatności można dokonać przy odbiorze zamówienia lub dokonać przedpłaty przez internet.

W naszym sklepie możesz zapłacić za pomocą: szybkiego przelewu, zwykłego przelewu elektronicznego, przelewu tradycyjnego, BLIK, płatności w ratach za pośrednictwem Alior Banku, a także płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym.

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy różnią się w zależności od rodzaju zamawianego towaru oraz sposobu płatności tj. przedpłata lub pobranie.

Jaka firma przewozowa dostarcza wasze przesyłki?

Dostawy kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy DHL i Pekaes.

Czy wysyłacie towary za granice?

Nie, realizujemy tylko dostawy w obrębie naszego kraju.

Czy można odebrać towar osobiście?

Tak, gotowe i potwierdzone zamówienie można odebrać osobiście w jednym z dwóch magazynów, we Wrocławiu przy ulicy Opolskiej 182 w godz. 8-17 oraz w Legnicy ul. Wałbrzyska 4 w godz. 8-16 po wcześniejszym uzgodnieniu odbioru ze sklepem.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest zależny od rodzaju oraz ilości zamówionych produktów.

Czy jest możliwość sprawdzenia statusu zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić w sekcji „moje konto” w zakładce „moje zamówienia”

Czy przesyłki są ubezpieczone?

Dbamy o nadawane przez nas przesyłki, dlatego wszystkie są ubezpieczone.

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT za zakupiony towar?

Tak, faktury VAT wysyłam drogą fizyczną jak i elektroniczną, wystawiamy również faktury unijne.

ZWROTY I REKLAMACJE

Otrzymałem zamówienie, lecz nie spełniło ono moich oczekiwań, co mogę zrobić?

W takim przypadku Klientowi przysługuje 14-dniowy termin zwrotu towaru, bez podania przyczyny.

Jakie rozwiązania podejmujecie w przypadku reklamacji?

W zależności od zamawianego towaru oraz uszkodzenia produktu istnieje kilka możliwości: naprawa produktu, wymiana na nowy, ponowne wymieszanie tynków oraz reklamacja towaru u producenta.

Jaki jest czas realizacji reklamacji?

Każdą reklamację czy zwrot realizujemy w ciągu 14 dni roboczych.

PRODUKTY

Kiedy mogę liczyć na darmową dostawę wełny/styropianu?

Dostawa będzie darmowa w przypadku spełnienia minimum logistycznego zależnego od producenta, dokładna ilość jest podana na karcie produktu. Kolejnym czynnikiem jest odległość nie większa niż 250km od fabryki producenta.

Ile jest styropianu w paczce?

Ilość styropianu w paczce jest uzależniona od grubości płyty, więcej informacji jest zawartych na karcie produktu.

Czy styropian grafitowy mogę kleić klejem do styropianu białego?

Według wytycznych producenta nie zaleca się klejenia styropianu grafitowego klejem do styropianu białego.

Czy tynki lub grunty można rozrabiać z wodą?

Należy postępować zgodnie z instrukcją od producenta zawartą na opakowaniu.

Który producent styropianu pozwala opłacić zamówienie za pobraniem?

Na płatność przy odbiorze zezwalają producenci styropianu Magnetic, Polstyr, Izoterm.

Czy towar zostanie rozładowany przez producenta?

W przypadku systemów dociepleń rozładunek jest po stronie klienta.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Czy moje dane wykorzystane na potrzeby sklepu internetowego są poufne?

Tak, zgodnie z ustawą mówiącą o ochronie danych osobowych. Administratorem Twoich danych osobowych jest AB Bechcicki Sp. z o.o. Powyższe dane zbieramy wyłącznie w celu obsługi zamówienia, które składasz w naszym sklepie rejestrując się w naszym serwisie, w związku z czym mogą być one przekazywane firmom kurierskim lub innym podmiotom pośredniczącym w dostarczeniu zakupionych towarów do Użytkowników, operatorom systemów płatności (w przypadku wybrania tej formy płatności) oraz instytucjom kredytującym zakup towarów (w przypadku zakupu towaru na raty). Wszelkich czynności związanych z przetwarzaniem danych, które nam udostępniasz dokonujemy na podstawie i w zakresie udzielonej nam przez Ciebie zgody. Po więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych zapraszamy na stronę:

Ochrona danych osobowych

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem i akceptuję
pixel